HTML

Tokio Hotel&Me.

Hi There! x] Amint látod, ez egy TH-s, személyes jellegű blog. Nem mondom,hogy rendszeresen fogok részeket felrakni, mert..mert. Amiket itt olvasol, azok MIND SAJÁT írások.Ami nem,annál meg mindig írok ki forrást. =) Ha valami nem tetszik,estleg nem szereted a TH-t,akkor azt vagy kultúráltan közöld, vagy sehogy. De őszintén szólva nem fogok adni a [velem kapcsolatos negatív] véleményedre, ha nem ismerlek.^^ A TH-t szeretnéd szídni, és még mindig itt vagy!? Hiba. Javaslom a piros kis X-et a jobbfelső sarokban. Köszönöm. TH fanok! A storykat legyetek szivesek kommentelni, nektek írom! Higyjétek el, nagyon nehéz úgy storyt írni, hogy az ember nem kap semmilyen véleményt.^^ Szóval komment plííz. Ksznm.x3 Hogy van-e még más szabály? Az, hogy nincs több szabály! ;) Ha reklámozni szeretnél, tedd meg nyugodtan a kommenteknél. Ha rám vagy kiváncsi, kérdezz bátran. (= Napussz & Th FürImmer. x3 Lexus|A××a|Axii.

Friss topikok

  • A×y&BiLl: @:)XDKÖLYÖKXD:): Köszönöm. (: (2009.06.26. 07:45) Together Until The Death 5. rész
  • :)XDKÖLYÖKXD:): SZTEM NAON COOLAK AZ EDDIGI RÉCCEK ÉS 10000 BOCSI HOGY EDDIG MÉG NEM ÍRTAM!!!!!!!!!!DE SZTEM FOLYT... (2009.06.20. 20:28) Together Until The Death 4.rész
  • RRRrrr. (törölt): úúh. de rég jártam erre.. de sikerült. elolvastam!! és nagyon jó lett. mint mindíg. "Nem lusta, c... (2009.06.04. 16:35) Together Until The Death 3. rész
  • Zsúzska: halííííííí, megérkeztem(H):D na kurvajóóó, már vagy 3x elolvastam, annyira tetszik:D alig várom a ... (2009.05.11. 12:07) Újra itt.. (=
  • A×y&BiLl: Navégre..vélemény.. =D Köszönömszépen. =) Am a másik storynak nincs vége..csak..nemtudom..így jött... (2008.12.17. 16:13) Újra itt. + Új story.

Kedvenc oldalak.=)

Dalszöveg..csakúgy.^^

2008.03.01. 13:47 A×y&BiLl

Halíí!^^

Fordítottam 1 dalszöveget csakúgy..unaalomból..gndoltam felrakom Nektek,hogy tudjatok valamit olvasni az esti részig.;)Ha valakinek kell az angol szöveg,SZÓLJON!És lécci ne lopjatok..SAJÁT FORDÍTÁS!!

Talán még annyit,h ez megy mindenkinek aki szeretek.^^.<3...főleg NEKÍ.<333.( K )

Itt 1 link a szöveghez: http://uk.youtube.com/watch?v=EoSxvOBC5AA



Avril Lavigne- Az Leszek



Nem tudok Neked mit mondani

Nincs amivel ki tudnám mutatni,

Hogy milyen sokat jelentesz Nekem

Minden fájdalom, az összes könny, amit hullattak

Ameddig soha nem fogsz elköszönni,

És most, hogy tudom, milyen messze mennél

Tudom, hogy elengedtelek, de ez most más

Most már soha nem foglak elengedni

 

Az leszek, akit mindig is akartál, és együtt leszek Veled,

Mert megmentesz az összeomlástól

Egész életembe Veled leszek

Átsegítelek Téged minden napon, mindent jól fogok csinálni

 

Azt hittem, hogy mindenem megvan, nem tudtam, mit hozhat az élet

De most már látom,

Te vagy az egyetlen dolog, ami tényleg az enyém

Az egyetlen, akit igazán mélyre engedtem

Most már tudok lélegezni, mert itt vagy velem

És ha elengedlek, az egészet vissza fogom fordítani

Mert soha nem engednélek el

 

Az leszek, akit mindig is akartál, és együtt leszek Veled,

Mert megmentesz az összeomlástól

Egész életembe Veled leszek

Átsegítelek Téged minden napon, mindent jól fogok csinálni

 

Mert nélküled nem tudok aludni

Soha, de soha nem foglak elhagyni

Te vagy a mindenem

Te vagy minden, amit akarok

Yeah

És nélküled nem tudom, mit fogok csinálni

Egy napot se élnék túl nélküled,

Itt velem látod, hogy Te vagy mindem,amire szükségem van

 

Az leszek, akit mindig is akartál, és együtt leszek Veled,

Mert megmentesz az összeomlástól

Egész életembe(életembe) Veled leszek

Átsegítelek Téged minden napon, mindent jól fogok csinálni

 

Az leszek(az leszek), akit mindig is akartál, és együtt leszek Veled,

Mert megmentesz az összeomlástól

Egész életembe Veled leszek

Átsegítelek Téged minden napon, mindent jól fogok csinálni

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uberszexuelltwinzfurimmer.blog.hu/api/trackback/id/tr45360626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vénasszony. XD · http://uberszexuelltwinz4ever.blog.hu 2008.03.01. 19:01:45

szíja Te csirke! vagy tyúk. vagy tökmind1. :P még mindíg nem vagyok perverz, de hogy ö(Ő)rülj, vénasszony lettem. XD hülyepipi. XD (L)ésés. Te nem zárhatod le a vitát, mert még kicsi vagy hozzá. érteed? :P KICSÍÍ. *gonoszgonosz* deazért még mindíg szertünk. és nagyonnagyon grtah a fordításhoz^^ ügyíívagy! :P és kezdem azthinni, h sokkaljobban tudsz angolul, mint én.. XD de hátna. erről is csak a szenilisségem tehet.. XD +amúgyis. te régebbóta tanulod, xal előnyöd van. naaagy előnyöd. :P mertugye nagynehezen sikerült kiszámolni aztaz 5évet... XD ami neked már8... xaaaal.... demind1. te beszélsz én + majd baszélek ha talízunk a twinzzel. :P :P azúgyjó nem? XD
aaaam. ha Te az leszel, amit Bill akar, akkor .. hátőőő. elég sokmindent el bírock kééépzelíí. :P (A)de most kivételesen nem részletezem. bár akkor hosszabb lenne a komí, de én ígyis sokat írock. XD és ezért büszke is vagyok magamra. :P:P igenigen. egy beképzeltpicsa vagyok. XD de Te ez már tudod. :P ésnekem elnézed/elnézitek. :P ésazalényeg. na. befogom. mégmindíg szeretünk^^ MÉÉÉG... :P:P (L)

A×y&BiLl · www.uberszexuelltwinzfurimmer.blog.hu 2008.03.18. 19:40:08

Szíja Te Marha!
TEEEE!? PERVERZ!?..Áhh..csakegykicsíííííít...;p.ö[Ő]rülök ish..:P..PerverzMarha(L)...;P.. DE L E Z Á R H A T O M mert máár tizennemondommeghányéves[ottwanfönt.:P] wajoook..VénAsszony..:P.jujj..néézd..ottwannak a FÁKK..rajzoltam Nekeeeeed..(A)...MAGASat ish..^^. ;)...deh Miish cejee Titeket.(=..ésnagyonnagyon köszííí.(L)..Azt viszont énmeg NEMhiszem..Teakkorisjobbantudsz.^^.nembaj..
ígyszeretünk.:P..Jujjigeen...KisMatekZseni *példaképem* kiszámolta aztaz5évet...×D..ami Nekem már 8....^^..nembajaz.:P...khmm..sztem meg először
bEszélek Tommal,aztán bAszélek Billel(L)..Te meg majd fordítvaa..:P..nekem TÖKéleteshhh..=D... Jajjmááár..mostis az wajok..:P..vagyi..honnannézzük..:P..nyaahh..hogyhooogy nem!?:O.=D. az lehet,h sokatírsz.. de én mégtöbbeeet..*bleeeeee*..Énmeeeg RÁM...meg a másik A××ára..aki mindig beszélhozzám..és a fejembe wan..nemismeritek?..háát*azacukííBillesszmájlí(L)*...attólfügg
hány RéQ wan..:P..mondjuk az összesnek elnézzük..fogyatékoskkal elnézőek wajunk..;P (L)..ésIGEn..Mish LáW.w.W..MÉÉÉÉG;P
süti beállítások módosítása