HTML

Tokio Hotel&Me.

Hi There! x] Amint látod, ez egy TH-s, személyes jellegű blog. Nem mondom,hogy rendszeresen fogok részeket felrakni, mert..mert. Amiket itt olvasol, azok MIND SAJÁT írások.Ami nem,annál meg mindig írok ki forrást. =) Ha valami nem tetszik,estleg nem szereted a TH-t,akkor azt vagy kultúráltan közöld, vagy sehogy. De őszintén szólva nem fogok adni a [velem kapcsolatos negatív] véleményedre, ha nem ismerlek.^^ A TH-t szeretnéd szídni, és még mindig itt vagy!? Hiba. Javaslom a piros kis X-et a jobbfelső sarokban. Köszönöm. TH fanok! A storykat legyetek szivesek kommentelni, nektek írom! Higyjétek el, nagyon nehéz úgy storyt írni, hogy az ember nem kap semmilyen véleményt.^^ Szóval komment plííz. Ksznm.x3 Hogy van-e még más szabály? Az, hogy nincs több szabály! ;) Ha reklámozni szeretnél, tedd meg nyugodtan a kommenteknél. Ha rám vagy kiváncsi, kérdezz bátran. (= Napussz & Th FürImmer. x3 Lexus|A××a|Axii.

Friss topikok

  • A×y&BiLl: @:)XDKÖLYÖKXD:): Köszönöm. (: (2009.06.26. 07:45) Together Until The Death 5. rész
  • :)XDKÖLYÖKXD:): SZTEM NAON COOLAK AZ EDDIGI RÉCCEK ÉS 10000 BOCSI HOGY EDDIG MÉG NEM ÍRTAM!!!!!!!!!!DE SZTEM FOLYT... (2009.06.20. 20:28) Together Until The Death 4.rész
  • RRRrrr. (törölt): úúh. de rég jártam erre.. de sikerült. elolvastam!! és nagyon jó lett. mint mindíg. "Nem lusta, c... (2009.06.04. 16:35) Together Until The Death 3. rész
  • Zsúzska: halííííííí, megérkeztem(H):D na kurvajóóó, már vagy 3x elolvastam, annyira tetszik:D alig várom a ... (2009.05.11. 12:07) Újra itt.. (=
  • A×y&BiLl: Navégre..vélemény.. =D Köszönömszépen. =) Am a másik storynak nincs vége..csak..nemtudom..így jött... (2008.12.17. 16:13) Újra itt. + Új story.

Kedvenc oldalak.=)

*>>> 10. RéCcC 1. fele.(=

2008.05.30. 14:18 A×y&BiLl

Halí…x)

 

Huhh..megint kb 1000 éve nem írtam..xS.. de áhh.. Hihetetlen..Én sem tudom mit érzek, és mit nem..3 dolog biztos mostanában..      ×.Hogy szeretem a barátaimat. LóImádat. És persze TH&BiLl imádat.× meg a költözés..kikészít….xS..Mind1..nem untaltak ilyenekkel Titeket..:P

VISZONT! Sokan kérdeztek mailbe[fogalmamnincs.honnantudjátok.a.mailem.deh..xD] ilyeneket, hogy miket szeretek, miket nem, vagy hogy hogy szerettem meg a TH-t..mirt éppen Bill..SöTöBö..SZAL..ha bármilyen jellegű kérdésed wan, írd meg KOMMENTbe CSAK A KÉRDÉST, és a következő rész elején válaszolni fogok rá…; )..vagy nem..:P

Az uccsó pedig: Valószínű,h im-neten is fogok blogot írni Dudus_013 néven.[Eslíím.wolt.blogja.]..majd ha megwan ottis az 1. rész, szólok..x)

Nah ennyit szerettem wolna, jöjjön is a rész..x)..Aminek a 2. részét akkor kapjátok, ha írtok sooksook komíít.^^

 

 

.::*~ lieBe.lIebe.Liebe.Liebe ~*::.

 

- Szóval..az In die Nacht után legyen mondjuk.. Mondjuk..-gondolkozik el Tom.

 

- A RETTE MICH!! – Kezd el pattogni Bill..[cukkk..<3]

 

- Kitől!?:P…Jóó tudom, hogy nem úgy értetted..x)… Nekem jó. – Tom – De utána Reden..:P

 

- Neeee..fáradt vagyok..xS.. Majd máskor léccííííí! – Bill

 

- Jólvan Hisztis Barbie..Majd máskor.=P – Tom

 

- Dankeee..x).. akkor kezdjük is az In die Nacht-ot..TOM!? – BillyBoy.<3

 

- Mindjárt..Várj..Mindjárt megtalálom.. – Kutat valami után a raszta a gitártokban. – De ehhez a két számhoz speciális pengető kel! =p.. Meg is van. Lányok, Ő itt Christine[Krisztin]=D – Emel fel ez apró tárgyat Tom. – Hát nem csodálatos!?

 

- ÁááÁááÁ..Barom..xD – BiLl & Nina & Ich egyszerre

 

- Nah kezdjük a számot léccíplííz! – Bill még mindig röhögve..=D

 

- Rendben.. – Tom, azzal elkezdte a számot.

 

×In.die.Nacht.×

 

Természetesen ez a szám is gyönyörű volt. Hihetetlen, hogy Bill milyen szövegeket tud írni mindössze 17 évesen.

 

- Na szóval.. Megígértük, hogy elmagyarázzuk ezt az egész együttes dolgot. Most el is fogjuk.^^ . – Bill

 

- Igen, az jó lenne.x)- Én – De ha lehet, minél hamarabb, mert én kb. 10mp és elalszok.

 

- Rendben. Akkor Rette Mich-t majd holnap. – Tom

 

- Szerintem is. Na szóval az együttes… Amint azt észrevehettétek, én éneklek, Tom pedig gitározik. Továbbá Georg basszusgitározik, Gustav pedig dobol. Az együttes neve pedig Tokio Hotel, gondolom hallottatok már Rólunk.

 

- Akkor ezért kérdezted reggel, hogy miért nem ugrok a nyakadba sikítva??

 

- Háát jamm.. x)

 

- Rendben gyerekek, Mi tényleg megyünk aludni. Jóéjt! – Nina, és átmentek a saját szobájukba.

 

- Okés. Jo8.. (= - kiabálunk utánnuk.

 

- Kövessük a példájukat? – néz rám Bill.

 

- Léccííí!

 

Fogtuk magunkat, és miután megágyaztunk, szépen lefeküdtünk aludni. Nekem nem kellett sok idő, kb. 1 perc alatt elaludtam. Az utolsó dolgok, amiket éreztem Bill puha ajakai voltak az arcomon.

 

                              *******

 

-Hahóóó!  Délután 3 óra van, Kaulitz, ideje lenne felkelni!- Robban be Tom Bill szobájának az ajtaján.- Hát Ti meg..xO.- kezd el hirtelen röhögni.

 

Volt is min nevetnie, mivel Billel elég érdekes pózban talált minket. Bill egyik keze a melleimen, a másik a fejemen volt, ami viszont az ő farka előtt. A boXere eléggé félre volt csúszva, és mivel az én egyik kezem a gumiján volt, [NEM OLYAN gumi.Mielőtt még vlkinek beindul a perverzebbik fantáziája..;p] pont úgy nézett ki, mintha én húztam volna le. Magyarul aki csak kívülről látta ezt az egészet, azt hihette, hogy éjszaka nem csak bEszélgettünk.

 

- Tom mi a..!?

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uberszexuelltwinzfurimmer.blog.hu/api/trackback/id/tr89495051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Candy 2008.05.30. 16:00:39

Mért kell mindig a legizgibb résznél abbahagyni???hm????xD

Axy&Bill 2008.05.30. 22:24:09

Mert. Így izgalamsabb.:P

Zsucaa*TH*4ever 2008.05.31. 00:17:16

eznyeméééérh!:D jajjdevárom a köviit! nagyon jó lett a réc! :D ^^ má hiányzott a blog:D puxxxxxxx(K)

ui.: nekünk házibuli után volt hasonló vicces helyzet...csak akk úgy volt h mint jól leittuk magunkat, haveromnál, ésh egész este az egyik srác nyakán lógtam aki nagyon tetszik nekem(a pia meghozta az önbizalmam:D) és rekaptam meg sötöbö...:P és bealudtunk de még mindig nem értem h a kertből hogy a fenébe kerültem a ház 3dik szintjére...:Dnememléxek:$ ott ébredtem haverom hugiának tetőtéri szobájában(a hugi nemvolt otthon, és az ősökse:D) és az úgy volt h egy francia ágyon feküdtem háton a pali aki meg tetszett nekem neki a feje az ágyékomon volt, mivel ő kereszte feküdt az ágyon én meg hosszába, és kispárának használt:D az egyik keze a két lábam között a fenekem alatt a másik meg az egyik mellemen, nekem az egyik kezem meg az ő seggén. érdekes egy póz, ami le is van fényképezve:D remélem eltudjátok képzelni:D pusssssssy:)(jaésnemvolt semmi a palival este...:D)

Zsucaa*TH*4ever 2008.05.31. 00:17:54

am Zsuca991 voltam:):Ppusy

réka. 2008.05.31. 23:48:45

nahát csókolom!
réka vagyok, 14 éves.. szeretem a Tokio Hotelt, a kedvencem Tom. ezúttal is csókoltatom. (:
újbekezdés. tessék elképezlni, hogy véletlenül erre jártam, és gondoltam írok már egy pááár sortot. és ne tessék furcsán nézeni amiért ígyen írok. tecciktudni falusi parasztlányka vagyok. na de én nem írok élettörténetet. kezdeném a kritikával.. :
hát mit képzel maga magáról, hogy éngemet nem ír bele a részbe.?! ezt megjegyeztem. de csak hogy tudja, most megsértődtem. és még meg leszek sértődve, körülbelül még vagy kettő másodpercig.
rendben. azt hiszem már letelt a kettő másodperc. már nemharagszok. de ettől függetlenül igazán beleírhatott volna... áá. hogy meg akarsz vígasztalni.. ?! hmm. nem is tudom.
ígen. talán ha a következő részben ÉN leszek a főszereplő, úgy yoo lesz. na de nem akarok én senkit se befolyásolni. ez csak egy megjegyzés volt.. egy yoo ötlet.. ahogy érzed. :D
de mostmár elég..
a negatív kritikából. :P
jöhet a pozitív része :
yoolett a story.
azt hiszem ennyí. vissza a negatívra :
és még én vagyok a perverz, igaz? hát lássa be kérem! maga igenis perverz. méghozzá a panni-fajából.ami köztudottan egy nááádzson veszélyes faj. képes óóórákig beszélni, mellyel lefárasztja ellenfelét. ezen kívül különös képességekkel rendelekezik. mentális energiájával perverzióra kényszeríti embertársát, még akkor is, ha az egy állat.. és még sorolhatnám.. na de nem azért ülök én itt, hogy regényt írjak...
vagyde?!
mind1. szóval.. a blog elején aztírtad, h bááármilyen jellegű kérédsünk van, írjuk ide. hát akkor én írok:
1. mi volt előbb, a pipi vagy a tojáááás?
2. hány sort írjak még ahhoz, hogy eléghosszú legyen a komi?
3. miért vagy ilyen perverz?
4. miért nincs összefüggés a kéréseim között?
5. coco?!
6. msn-en miért írom mindenre, hogy egyemmeg?
7. milyen a bizonyítványom évvégén?
8. miért kérdezek ilyen idiótaságokat?

na. ha ezekre válaszolsz, akkor ...
akkor nemtudom mi lesz. de yoo lesz, az biztos. érzem.

de azt is érzem, hogy le kéne állni.. csak az a baj, hogy a sztoriról még alig írtam.. :S
na. nézzükcsak..
előszöris : szerintem a BillyBoy nem illik Billhez. :D mertsajt.
másodszor: Tom pengetőjének a neve RéKa. csak félre vagy informálva. nemtudom miért? honnan? kitől? stb... de akkoris RéKa.
harmadszor: Tom NEM barom!!
negyedszer: hidd el! soha senki nem fogja bevenni, hogy csak bEszélgettetek..

és azt hiszem tényleg ennyí. az elírásokért, helyesírási hibákért bocsi.

és jó következőrészírást! és ne feledd amiket írtam.. tudod.. a tanácsok..

na kacsacsőrhárom és zárójelkázárójel meg minden..

ui: majdenm elúszott az egész komi. azthittem szívrohamot kapok. még yoo, hogy van annyi eszem, h folyamatosan másolgattam. :D mert ha nem másolgattam volna, itt most nem lenne semmi. és az nem lenne yoo.. na de mind1. csak gondoltam ezzel is hosszabítom dráága kommentemet. :D . (L)

Énkeh 2008.06.04. 20:53:31

Szija!
Qva jó sztoríííd

EmoGörl. 2008.06.21. 23:45:23

Xijamijja!
Nagyon tutkó a storyd, csak így tovább!!
És lehetne 1 kérésem/kérdésem? Tudnál magadról képet berakni, meg ilyenek? Megköszönném, kiváncsi wok rá!
Pussz

Theri || Erihh · http://www.theri.gportal.hu 2008.06.24. 18:05:20

szijjahhh.. mi a faszomért kell a legjobb résznél abba hagyni?? :(
se baj.. tok várni.. amugy nagyom jó a storí, úgy, hogy sztem feltehetnéd a másik felét a résznek;)
cuPp, Eríhhh

A×y&BiLl 2008.06.24. 22:34:38

Szijjah!
Háát.. Köcsögvagyok, azért.. ;p Tudják tanusítani, hidd el..x)
Köszíííííí^^ ( L ) De a másik fele már fentvan nemistudom mióta.^^
tsÓk.

>>>ĐijJah 2008.06.26. 17:33:30

Hát ez megint naggyon überfaxa lett! Most már nagyon kivi vok a következő részre, úgyhogy megyek is olvasni(logikaxĐ)pussz^^
süti beállítások módosítása