HTML

Tokio Hotel&Me.

Hi There! x] Amint látod, ez egy TH-s, személyes jellegű blog. Nem mondom,hogy rendszeresen fogok részeket felrakni, mert..mert. Amiket itt olvasol, azok MIND SAJÁT írások.Ami nem,annál meg mindig írok ki forrást. =) Ha valami nem tetszik,estleg nem szereted a TH-t,akkor azt vagy kultúráltan közöld, vagy sehogy. De őszintén szólva nem fogok adni a [velem kapcsolatos negatív] véleményedre, ha nem ismerlek.^^ A TH-t szeretnéd szídni, és még mindig itt vagy!? Hiba. Javaslom a piros kis X-et a jobbfelső sarokban. Köszönöm. TH fanok! A storykat legyetek szivesek kommentelni, nektek írom! Higyjétek el, nagyon nehéz úgy storyt írni, hogy az ember nem kap semmilyen véleményt.^^ Szóval komment plííz. Ksznm.x3 Hogy van-e még más szabály? Az, hogy nincs több szabály! ;) Ha reklámozni szeretnél, tedd meg nyugodtan a kommenteknél. Ha rám vagy kiváncsi, kérdezz bátran. (= Napussz & Th FürImmer. x3 Lexus|A××a|Axii.

Friss topikok

  • A×y&BiLl: @:)XDKÖLYÖKXD:): Köszönöm. (: (2009.06.26. 07:45) Together Until The Death 5. rész
  • :)XDKÖLYÖKXD:): SZTEM NAON COOLAK AZ EDDIGI RÉCCEK ÉS 10000 BOCSI HOGY EDDIG MÉG NEM ÍRTAM!!!!!!!!!!DE SZTEM FOLYT... (2009.06.20. 20:28) Together Until The Death 4.rész
  • RRRrrr. (törölt): úúh. de rég jártam erre.. de sikerült. elolvastam!! és nagyon jó lett. mint mindíg. "Nem lusta, c... (2009.06.04. 16:35) Together Until The Death 3. rész
  • Zsúzska: halííííííí, megérkeztem(H):D na kurvajóóó, már vagy 3x elolvastam, annyira tetszik:D alig várom a ... (2009.05.11. 12:07) Újra itt.. (=
  • A×y&BiLl: Navégre..vélemény.. =D Köszönömszépen. =) Am a másik storynak nincs vége..csak..nemtudom..így jött... (2008.12.17. 16:13) Újra itt. + Új story.

Kedvenc oldalak.=)

*~*~*KilencEDICK[!!] RécCc.*~*~*

2008.03.18. 19:46 A×y&BiLl

Halííí!^^

Háát..itt a várva várt vagy várva NEM várt rész..(=..szerintem egész jó lett..^^.. De majd TI eldöntitek;p


.::*~* Most akkor hogy is van ez!? *~*::.

 

[xOx Tokio Hotel-Hilf Mir Fliegen Piano Version xOx]

 

-Háát..az úgy volt hoogy…ugyebár megszülettem 1991. Szeptember 2-án, Berlinben. Nina akkor volt pontosan 1 éves.-Kezdek el mesélni..

-Nina a TESÓD!? xO-csodálkozik Bill

-Ühüm..1 napon is születtünk.=)

-Jéé..furcsa..mármint..nem is hasonlítotok egymásra meg semmi..legalábbis külsőleg.

-Háátsz..Te tudod..mondjuk van benne valami…Érdekel tovább is?

-Ahham persze.=)

-Oks. Szóval… 13 éves koromig Berlinbe laktunk. Imádtam azt a várost, mindig történt valami, volt pörgés, és sok jófej ember. Minden tökéletes volt. Aztán egyik nap a szüleink bejelentették, hogy apukánk Hamburgba kapott állást, és holnap költözünk. Borzasztó volt. Utáltam, hogy ott kellett hagynom az eddigi életem, utáltam, hogy az senkit nem érdekelt, hogy én mit akartam. Ha Nina akkor nem lett volna ott, nem tudom mi lett volna velem… Segített beilleszkedni, meg minden. A végén már kezdtem élvezni az új helyet, amikor megint költöztünk.. Fél év után.. Magdeburgba. Furcsa volt. Berlinhez és Hamburghoz képest Magdeburg kis város. Nem volt annyi party, szinte mindenki ismert mindenkit. Semmit nem tudtam csinálni… vagyis semmihez nem volt kedvem. Maradt a net és az MSN. Nem is baj..Így ismertem meg egy csomó olyan embert, akikkel a mai napig jóba vagyunk. Aztán pont töltöttem a tizenötöt, amikor muterék bejelentették, hogy elválnak. Ninával sejtettük, hogy ez lesz, mert minden este csak ajtócsapkodást, ordítozást és üvegcsörömpölést hallottunk… Szóval annyira nem volt meglepő. Megint jött a költözés, mert anyukánk nem volt hajlandó fater közelébe maradni. Így kerültünk Loitschebe. Örültem, mert anyu magyarázott valami együttesről, meg négy srácról.. De azt mondta, hogy álltalába turnén vannak, úgyhogy ne számítsunk rá, hogy sűrűn találkozni fogunk velük. Tényleg! Te nem ismered Őket véletlen?

-Háát…talán.; ).. De majd később mesélek róluk..=)..Mondj még valamit magadról! Milyen zenét halgatsz? Sportolsz valamit? Kedven pia/kaja? MINDENT tudni akarok! ^^

-Dikk.. mint egy kihallgatáson..xD..Am.. Hangulatfüggő..=P.. Ha olyan kedvem van, hip-hop, ha akarom tucctucc..néha ribänzzene..meg a mostanában emo-nak nevezett bandák.. MCR..stb.. Ja és természetesen Bosse..főleg a Niemand vermisst uns..^^

-ÁÁÁÁ..Azt a számot imádom én is..=D..Mindegy.:P..Szóval  Sport? Állatok?

-Hmm.. LOVAK, LOVAK, LOVAK és LOVAK!!! Imádom őket, és a lovaglás az életem. Nélkülük nincs élet… vagyis van, csak nem teljes… Lovak, zene, barátok..ennyi kell az élethez. =)

-Uhh.. Én életemben egyszer lovagoltam, akkoris paráztam mint az állat..^^.. Szép állatok, de csak tisztes távolságból..^^

-(=.. De legalább bevállalod..(y)..Na mi van azzal az együtessel?=D

-Háát.. várj 1 kicsit..minnyárt jövök..; )..-azzal átrohant Tomék szobájába

 

*Toméknál*

 

-Hát..várj szólok az öcsémnek.-Tom, ezzel felkelt az ágyból, kiszedett egy gitárt az ágya mellet lévő tokból, és rohant az ajtóhoz, kinyitotta, és kirohant…volna, ha a drága öcsikéje[Bill] nem éppen akkor kopogott volna.. Vagyis kopogott is, csak szegény Tomíí fején… Ugyhogy THOMASunk[csakazértisTHOMAS.=p.<3] sokadjára is ütődött lett..x)

-Öhh..boccs..=D… Nah.. pont ezért jöttem.. Akkor gyere át lécci.. Ashleynek szeretnék mutatni valamit.. ;).. Meg ezek szerint Te is Ninának. –Bill

-Olyasmi..(=.. Vagyis csak mesélni szeretnék neki arról a fiúbandáról..=)..-Tom

Aztán az ikrek hosszas sustorgások közepette elindultak Bill szobája felé. Nina meg követte Őket.=D

 

*Bill szobájába[logika gyerekek..egyszerű logika.=)]*

 

-Nah…szóval.. Georgra és Gustavra még emlékeztek ugye?^^-kérdezi Bill. Mitagadás, úgy nézett ki, mint aki 1 csöppet zavarban van..=)

-Igen…Tudod, nem vagyunk ANNYIRA hülyék,mint amilyen hülyének látszunk… xP.-Nina

-Jólvannah.. Nézzétek el neki.. Hülye!- Tom.. kedves nem!?:P

-Volt kitől örökölni..:P- tesz hozzá halkan, de érthetően Bill

-Jóó srácok, ELÉG! Valamit akartatok mondani/mutatni- csitítom Őket.

  -Jah! Igen..szóval.. Ashley, emlékszel, amikor mentünk fel a termekhez, megkérdeztem, hogy hogyhogy nem sikítozol/ugrálsz a nyakamba. És furcsállotad, hogy ilyeneket kérdezek. Na, az azért volt, mert van 1 elég híres együtesünk… a  név szerintem eszetkbe jut,h játszunk 1 max. 2 számot..^^

-Melyikeket?-Tom

-Ich bin da, In die Nacht? Azok jók lesznek? –Bill

-Ahhaaaamm..=D

-Nah akkor….

 

[xOx Tokio Hotel- An Deiner Seite/Ich Bin Da xOx]

 

Keiner weiss, wie ist dir geht.
Keiner da, der dich versteht.
Der Tag war dunkel, und allein.
Du schreibst Hilfe, mit deinem Blut.
Obwohl es immer wieder wehtut.
Du machts die Augen auf, und alles bleibt gleich.

Ich will nicht störn, und ich will auch nicht zu lange bleiben.
Ich bin nur hier um dir, zu sagen.

Ich bin da, wenn du willst.
Schau dich um, dann siehst du mich.
Ganz egal, wo du bist.
 


Wenn du nach mir greifst, dann halt ich dich.

Dein Leben Sinnentleert, deine Schatten Tonnenschwer.
Und alles was du jetzt brauchts, hast Du nicht.
Du suchts den Regenbogen.
Er liegt tot vor dir, am Boden.
Da er hat solang es ging gestrahlt, nur für dich.

Ich will nicht störn, und ich will auch nicht zu lange bleiben.
Ich bin nur hier um dir, zu sagen.
Du bist nicht alleine,ich bin an deiner Seite

Ich bin da, wenn du willst.
Schau dich um, dann siehst du mich.
Ganz egal, wo du bist.
Wenn du nach mir greifst, dann halt ich dich.


Wenn du die Welt nicht mehr verstehst,
und jeder Tag im Nichts vergeht.
Wenn sich der Sturm nicht mehr legt,
und du die Nacht nicht mehr erträgst.
Ich bin da wenn du willst, ganz egal wo du bist.

An deiner Seite, nur eine Weile.

Ich bin da,
Ich bin da, wenn du willst.
Ich bin da, ganz egal wo du bist.
Ich bin da, schau in dich rein dann siehst du mich.
Ich bin da,
Wenn du nach mir greifst dann halt ich dich.
Ich bin da wenn du willst, ganz egal wo du bist.

An deiner Seite, nur eine Weile.
Du bist nicht alleine.

 

- WoW…Ez..:O.. Gyönyörűűű.<3..*bekönnyeztünk* –törölgetjük a szemünket Ninával

-Háát..Danke..^^- Bill

-Játszunk még egy-két számot?-Tom

-Ja ja.(=..melyikeket?-Bill

-Háát mondjuk aaaaaaaaz…..

MELYIK SZÁMOKAT FOGJÁK JÁTSZANI A FIÚK? És kik is Ők tulajdonképpen? Hogy hívják a bandát?... A köv. részből megtudjátok..;)

 

És Kommenteket kérekszííípen..^^… Danke Schööööön<3

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uberszexuelltwinzfurimmer.blog.hu/api/trackback/id/tr95386601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ikerbagoelipszilonsógornőd. · http://uberszexuelltwinz4ever.blog.hu 2008.03.27. 22:43:27

nah hátsz tsóókolom. [Tomot.]
tessék elképzelni, hoogy teljesen véletlenül erre jártunk. tehát úgy döntöttünk, hogy írunk valamit.
azzal kezdeném, hogy miközben azon gondolkoztam, hogy ugyan mit is kéne beírni a Név: után ESZEMBE jutott, hogy én magának az ikerbagoelipszilonsógornője vagyok.. szóval ezt írtam. ügyes vagyok?
tudom. köszi. ^^
aztán. mit is akartam?!
ja igen. [villany.]
szép kis élettörténet! :P csak azt hagytad ki, hogy mikor kibújtál véletlenül elejtettek. és pont a pici fejedre estél. ennek következtében ütődött lettél.
na jóó. bocs. muszáj volt.
tudod, hogy szeretünk. :P
éés. hogy melyik szám következik?
haa Tomom múlik tuti Reden. :P én már csak tudom.. ;P XD haa pedig Billen,(mármint nem úgy Billen, hogy pl. jobbra billen. érted. nem? yoo.) akkor. őő. azt neked kell tudni. :P de szerinteem bele fog egyezni a Reden-be. :P na mind1.
aztán. hogy kik Őők tulajdonképpen? 2idióta. de imádjuk Őket. ennyí.
ééés. hogy hívják a bandát? na ez az a kérdés amire nem tudok válaszolni. bocs. nemtudom, miről van szó. =S deeee. mégha tudnám is se írnám le, mert így legalább hagyok egy kérdést a többieknek. XD
nayoo. abbafejezem. kérjük a következő részt. köszönjük. [L]

Zsuca991 2008.04.09. 20:09:23

naddon jóóóóóh!!!!!!!!!! várom a folytit! :P mikoj lec réc???:P

Zsuca991 2008.05.24. 23:29:11

naaaaa mivan mááá?:P mikor lesz rééész?????

Axíí^^.. 2008.05.30. 14:10:27

Nyah jóónapot.
Zsuca, ksznm xípen.^^..és MOST lesz rész.:P Vagyis amint a blog.hu engedi feltenni...

>>>ĐijJah 2008.06.26. 17:23:09

Jujj ezt a 2 idiótát!!! De tényleg így szeretjük őket!
süti beállítások módosítása