HTML

Tokio Hotel&Me.

Hi There! x] Amint látod, ez egy TH-s, személyes jellegű blog. Nem mondom,hogy rendszeresen fogok részeket felrakni, mert..mert. Amiket itt olvasol, azok MIND SAJÁT írások.Ami nem,annál meg mindig írok ki forrást. =) Ha valami nem tetszik,estleg nem szereted a TH-t,akkor azt vagy kultúráltan közöld, vagy sehogy. De őszintén szólva nem fogok adni a [velem kapcsolatos negatív] véleményedre, ha nem ismerlek.^^ A TH-t szeretnéd szídni, és még mindig itt vagy!? Hiba. Javaslom a piros kis X-et a jobbfelső sarokban. Köszönöm. TH fanok! A storykat legyetek szivesek kommentelni, nektek írom! Higyjétek el, nagyon nehéz úgy storyt írni, hogy az ember nem kap semmilyen véleményt.^^ Szóval komment plííz. Ksznm.x3 Hogy van-e még más szabály? Az, hogy nincs több szabály! ;) Ha reklámozni szeretnél, tedd meg nyugodtan a kommenteknél. Ha rám vagy kiváncsi, kérdezz bátran. (= Napussz & Th FürImmer. x3 Lexus|A××a|Axii.

Friss topikok

  • A×y&BiLl: @:)XDKÖLYÖKXD:): Köszönöm. (: (2009.06.26. 07:45) Together Until The Death 5. rész
  • :)XDKÖLYÖKXD:): SZTEM NAON COOLAK AZ EDDIGI RÉCCEK ÉS 10000 BOCSI HOGY EDDIG MÉG NEM ÍRTAM!!!!!!!!!!DE SZTEM FOLYT... (2009.06.20. 20:28) Together Until The Death 4.rész
  • RRRrrr. (törölt): úúh. de rég jártam erre.. de sikerült. elolvastam!! és nagyon jó lett. mint mindíg. "Nem lusta, c... (2009.06.04. 16:35) Together Until The Death 3. rész
  • Zsúzska: halííííííí, megérkeztem(H):D na kurvajóóó, már vagy 3x elolvastam, annyira tetszik:D alig várom a ... (2009.05.11. 12:07) Újra itt.. (=
  • A×y&BiLl: Navégre..vélemény.. =D Köszönömszépen. =) Am a másik storynak nincs vége..csak..nemtudom..így jött... (2008.12.17. 16:13) Újra itt. + Új story.

Kedvenc oldalak.=)

Mi történt itt!?O__o

2008.01.16. 21:05 A×y&BiLl

HeyHey!
FIGYELEMM!!!A mai rész közepe gyenge idegzetűeknek csak erős nyugtató bevétele után ajánlott!!!![Gondolok.itt.Lauránk.kidekorálására.és.sötöbö.;).:p]




*~*~*7.RÉSZ*~*~*

[Zene: Avril Lavigne-Innocence]

http://uk.youtube.com/watch?v=jXrk9V3_J_A

 

-Igen dehhh………annyi ilyen sms wolt mááár…kezdem azTHinni,h direkt csinálja..=/…-szomorodik el BiLl pofija.=)(=.=(

 

-Jaaaajj..kötsög ribancz..nefoglalkozz vele..=)-ölelem meg[hoppááá.^^.]..Aaaa..dejóóillata wannn..istteneem..úgyimádooommm.

 .^^.

-Ahhhjjj[<-sóhaj.akart.lenni.]..ezt Nekem annyira nem lenne szabad..-sóhajtozik[nemcsináltunksemmit..méég..:P.;)]-de milyen jóóóóó így[kivételesen.BiLl.gondolta.:).]Neeem Bill!Neked bnőd wan!Ne legyél hülye!De milyenjóchaaaaayyyyy-ves.zexik magáwal[xD] BiLl.-Neem Kaulitz,ezt akkorseszabad!

 

Egyszercsak azt vettem észre,h BiLl arca mm-ekre wan az enyémtől,és másodpercek múlva már a számban éreztem a nyelvpc-jét…Isteni wolt..

wolt benne wlmi,ami  eddig senkibe…valami őrjítő…wlmi különleges…

 

*This innocence is brilliant, I hope that it will stay
This moment is perfect, please don't go away, I need you now
And I'll hold on to it, don't you let it pass you by*


Azt kívántam ez a pár perc soha ne érjen véget..De mint minden jóónak..ennek is vége lett…=/..[aztadebölcslettem.xD.]

 

-Azta..huh..Én..BiLl…huhaa..izé..öhm..Ezt najjon nem lett wolna szabad…-Én még mindig teljesen sokkos állapotba-Ezt most mijért?x$.Oo

 

-Mondtam..mert gyönyörű wagy..;).-mosolygott kedvesen=)

 

-Komolyan szemüveget kapsz szülinapodra….Nemmíísshh…deazért téháiksz.x$.-Én

 

-Hülye..télleg xííp wagy..-jött közelebb Bill…és újra megcsókolt..<33333

 

*”I think about the little things that make life great
I wouldn't change a thing about it
This is the best feeling……”

„It's the state of bliss you think you're dreaming
It's the happiness inside that you're feeling
It's so beautiful it makes you wanna cry…”*



-Najóólwan xííplány...k.urvayól csókolsz,de ki kéne menni nem?.;).-BiLl


-Nemistudom ki kezdte!?:P-engedem el Billt,és vágom homlokon...csak érzésseeel..de megérdemli.(A).-Kapok akkor cuccokat?-nézek rá naaagy bociszemekkel.

-HeyHey!Homlokonvágtál!?-vágja be a műdurcit BiLl-BOSSZÚÚÚÚ!!!!-és rávágott 1et a se.ggemre:D-Am kapsz.:D

-Heyyy Kaulitz!Magántulajdon..nempiszkálni..:P-én-És Téháiksz!

-Tess..körömlakkok,szemcerka...sötöbö..akkor hajlakk,vasaló[mmint.haj.xal.nem.kézi.vasalót.kaptam.:D],borotva,ha bele akartok vágni a műhajába...wax..mégwlmi?-pakolja Bill a kezembe a  cuccokat.-Aztán csak óvatosan..azért még nem szeretnék a pofájába röhögni...mert am aranyos lány...csak ma kitett magáért.:S..JA!És a seggedre visszatérve...MÉG csak magántulajdon.;).-kacsint rááám..háát azTHittem +halok..áááÁáááÁ..deédöööshh.<3.

-Jólwanjólwan,neféltsdmáár!De poser..és rühellem a posereket..és Eslíím   is rühelli...am Őis ugyanolyan full emo [értelem.gyerekek.xD.] mint a tes
óm.Xówal...nemigérek semmit.:P.;).-Én

*beértünk a szobába*

[zeneki.Hallgasd: Avril Lavigne-One Of Those Girls]

-Navéééégreeeee!!aszittem már Bill megerőszakolt,és otthagyott..-poénkodik Andy[Andreas]


-KacKacKac..boccs..az Tom lenne..nemén.;).:P-Bill,miközben pakolja le a cuccokat.


-Hm...kössz..de kitudja.;).-kacsintgat Tom..natessék..2 perverz Kaulitz.:P.Édes..nem?:D

-Najóólwan..tudom én,h jó álmodozni...Dehh..xD-röhögcsélek[Ezaszó.xD.]

-OkOkOk..Ashley téllegxííp,viszont jáccunk,nem?:D-Gustav

-DeDeDeDe..Akkor rib...izéé..Laura..jössz?-kérdezi Eslímmm-Csaak kis változás lesz..nemkellfélni.:D.

-PONTOSAN!..nyah..hajráá..:P..-Éjnyeeeh.:P

HácCc...1. fogtuk és levágtuk Miss.Pitsa körmeit tövig..még vérzett is.(A)..attán fogtuk és rá a körmeirE feketéwel,h P.O.S.E.R...a haját ily  en kis copfokba fogtuk,és amit nem,azt a részt leborotváltuk..utánna fogtuk,és monoklit festettünk a szemére..fölül meg foszöldel húztuk ki.(A)
Most végre az igazi arcát mutatja...:D

-Nyahhh?h teccik?:D-vonulunk be a fijukhoz Lauráwal..jamm am Ő nemlátta,h mit csinálunk..és kinnwoltunk..és csak mi láttuk.;)


-Uhh..háttőőő....Ashley...-Bill...NYAH!H MIT MONDOTT!!?!MAJD A KÖVIRÉSZBEN!!(A).;)





 

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uberszexuelltwinzfurimmer.blog.hu/api/trackback/id/tr34300115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lékuczíí^^ |RéKaulitz.| · http://www.uberszexuelltwinz4ever.blog.hu/ 2008.01.19. 20:22:25

Wihíí! Végjee. :P Najjon Szupíí^^(L) Vájjuk A Folytatáászt! :P :P De A tövigvágottkörmök.. Áá.. Még Moszt Isz Jáááz A Hideeg. Mégbele "gondolni" Is Rocc.. xS Ceginy Laurcskácska... XD
(K)(L)

Zsuca 2008.01.21. 20:47:55

faca:D úgykellneki!:D váom a folytatást ezerrel!:D itt egy jó blog ha valakit érdekel! nekem teccik--->tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/
pusykah

Zsuca 2008.02.15. 14:41:05

mikor lesz újréééész?:)

A×y&BiLl 2008.02.19. 14:09:15

Uhmm..háttőő..köszönömszíípen^^
a köv. rész készül..csak 1 hónap büntíí wolt..:S
PáPuxíííLuWLaW^^

Zsuca 2008.02.28. 23:12:26

hali! te meddig készül??? már annyira várom! szijjapusz!(KL)

A×y&BiLl 2008.02.29. 11:20:02

Szijja!
Háát..sokáig.. de áááh..most nagggyonhosszút írtam nektek^^..
PáPu×ííLuw(K)

>>>ĐijJah 2008.06.26. 16:55:06

Jujj hát ez kész! Eltudom képzelni, hogy nézhetett ki LauraxĐ Ez qva jó lett!^^
süti beállítások módosítása